top of page

Veelgestelde vragen

Kan ik mijn pakketje zelf komen ophalen?​

​

Dat kan.

Neem hiervoor contact op via het contactformulier, per mail of vermeld dit in het opmerkingenveld bij bestelling. We maken dan zo snel mogelijk een afspraak voor fysieke ophaling in Lokeren (Oost-Vlaanderen).

​

Wat zijn jullie verzendingskosten en leveringstermijnen? 

​

We versturen de pakketjes binnen de 2 tot 5 werkdagen.
Internationale leveringen kunnen wat langer duren afhankelijk van het land. 

Verzending in België kost vanaf 5,95 EUR.

Voor andere Europese landen zijn de verzendingskosten afhankelijk van de afstand. 
Deze kan je terugvinden als je het land selecteert op het einde van uw aankoop.

​

Is retourneren mogelijk?

​

Handtassen en accessoires worden niet geretourneerd noch omgeruild.

​

Ik zou graag meer info krijgen over een artikel

​

Dat kan uiteraard. Je kan hiervoor steeds contact opnemen met extra vragen die zo uitgebreid mogelijk beantwoord zullen worden. Je kan ook steeds extra foto's aanvragen indien gewenst. Contact kan via het contactformulier op de website of per mail naar hilke@loclaire.be. Wij bezorgen je met veel plezier de juiste afmetingen, onderverdelingen, kleurinfo, ...

​

Ik zie dat het artikel niet meer beschikbaar is op de website. Komt dit terug in jullie aanbod?

​

Elk artikel is uniek in ons aanbod en we beschikken slechts over één exemplaar. Onze collectie wordt voortdurend vernieuwd en aangevuld. Het kan dus dat een artikel op een later tijdstip opnieuw in ons aanbod terecht komt, maar dit kunnen we niet garanderen.

​

Heb je een andere vraag, suggestie of opmerking?

​

Vragen, suggesties en/of opmerkingen zijn steeds meer dan welkom. Je kan hiervoor contact opnemen via het contactformulier op onze website, per mail naar hilke@loclaire.be of via chat op onze Instagram of Facebook pagina. ​

​

Mis geen enkele buitenkans en volg @loclaire op Instagram

  • Instagram
bottom of page